11 november

Johan har satt i lampor på våra altaner, blev riktigt bra! :)
Elektrikern har även satt in spottar i inglasningen men har inget kort på det för tillfället!

Vi har varit till Ortopeden på NUS med Nelly, fötterna såg bra ut! Senan drog in fötterna lite grann men det var så pass lite att man inte gjorde något åt det!
Nästa gång ska fötterna röntgas!

Det har inhandlats lite nytt :)
Filmer...
Böcker...
Lampa så att man kan sitta och läsa :)
Och nya kuddar

Det börjar vara jääääkligt tungt att jobba heltid nu! Jag är så slut när jag kommer hem, och dom här veckorna när Johan jobbar eftermiddag är extra tunga! Det går ju inte direkt vila när man kommer hem! :/ Och dessutom är jag inne på sjätte veckan med förkylning, gör ju inte saken bättre iaf! 
Ska ta upp det här med barnmorskan på tisdag och hoppas på att man kan få bli sjukskriven på halvtid iaf! 

Avslutar med bilder på magen...
V 34+2
Dom här är från ikväll...
V 35+1










Kommentarer
Postat av: Cissi

jamen fy fan!! Jag slutade ju helt jobba från vecka 32.. Fattar inte hur du orkar!! Klart du borde bli sjukskriven.. Huvva:((( Alla borde få vara hemma med graviditetspenningen.. Det är ju så mysigt att få ta det lugnt och mysa och fixa iordning i lugn och ro tills nya bebisen kommer.. ALLA borde det!

Håller tummarna!!! ✊✊✊

Kraaaaaaam

2014-11-11 @ 21:56:28
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0