Helgen

I helgen så har jag varit till stan varje dag! :)
På fredagen så slutade jag till lunch, jag hade tid hos kiropraktikern för att laga till mina fel i ryggen. Och fel hittade då han, han lagade till foten, bäckenet, nacken och två fel i ryggen! Väldigt mörbultad efteråt men så jäkla skönt! :P
Sen skaffade vi pass till Nelly.
Vi hälsade även på Lina, Nike och Texas en snabbis. Fick se deras fina nya tvättstuga!

Lördag hade Johan fotboll på dagen sen på kvällen fick vi barnvakt. Så vi åt på Allstar och gick sen på bio.
Jag tycker den var bra, hade inte så höga förhoppningar om den men den fick helt klart godkänt! :)
Sen var jag ju även tvungen att fara på Hemmakväll, dom hade ju 50% på alla köpfilmer. Nu var det ju rätt mycket som var slut då vi var där så sent men lite fick följa med ändå! :)

Igår for jag, mamma och syster till stan och så klart fick det följa med lite kläder till Nelly! :)
Nelly fick även kläder av mormor
När vi kom hem från stan så kände jag att Nelly var rätt så varm och mycket riktigt, hon hade 39,1. Så idag VABar vi. Imorse hade hon bara 38 så det går då åt rätt håll! Men jag ska då absolut inte klaga, det här är tredje dagen vi är tvugna att ta ut VAB överhuvudtaget. Hon har hållit sig väldans frisk hittills må jag säga! :P
Nu ska vi fortsätta mysa! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0