12 januari

Det har hänt stora saker i våra liv på senaste tiden!

Om jag börjar med i onsdags, då snörde pappa in 64 kr på Lotto och vann. Han hade ingen aning om det utan det fick han veta på torsdagen då dom ringde från Svenska spel. Han hade 7 rätt på Lotto 2, så han är miljonär nu! Dessutom var han jäkligt nära drömvinsten! 
Jag och syster ska få lite pengar så nu blir det att renovera till våren, bara vi får bygglov så! :)
I fredags ramlade Nelly från soffan, hon var helt borta ett litet tag (som kändes som en evighet) men när vi sprang ut på bron med henne så kvicknade hon till lite...hon blödde även från bakhuvudet!
Johan hade jour så mamma och syster följde med oss på akuten. 
Efter lite undersökning så blev vi inlagda, hon hade fått en lätt hjärnskakning och de ville ha hon under observation under natten! 
Nelly var så duktig när de undersökte henne, även när de tog blodprover (6 st rör), hon satt alldeles stilla! :) 
Under natten var dom in några gånger för att kolla blodtrycket, pulsen och ögonen...Nelly sov igenom kontrollerna! :)
Vi blev utskrivna på morgonen!






Kommentarer
Postat av: Cissi

Usch usch usch.. Så jäkla obehagligt! Jag vet hur mitt mamma-hjärta var då Neo vricka foten så jag kan ju tänka mig ditt!!! Men tur det gick bra.. Söt-Nelly!!

Och stort grattis!!! Knte dåligt!!! Grymt nice med extra-pengar! :))))) Kul att bygga ut! Vars blir det?

Kraaaaaaam

2014-01-12 @ 15:08:01
URL: http://lillohman.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh vad spännande!!! Kul med renoveringar!! :)))

Kraaaaam

2014-01-12 @ 21:53:43
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0