12 februari

I fredags var jag till kiropraktikern igen och det mesta såg bra ut, det var bara i ryggen som felen hade kommit tillbaka! :) Sen hämtade vi ut passet till Nelly åxxå, sötfian! 

Lördag var vi till stan igen, den här gången till Bogården för att kolla lite kök där med! Väldigt svårt att bestämma sig för allt, finns så jäkla mycket! :)

Haha, jag är mycket i stan för i måndags var jag där igen, fast bara till Solbacken med mamma! :)
Jag köpte lite tunna kläder till Nelly som hon kan ha på Mallis, även en mössa fick följa med! :)
Hittade så jäkla mycket på Kappahl, tur att mamma köpte lite med och att dom hade "ta 3 betala för 2" :D
Det Nelly fick av mormor
Tusen tack! :D

Har även köpt en supermysig "jacka" till Nelly och sköna Frank Dandy till mig! :P

Nelly pratar på som tusan, härmas och sjunger! Det är så himla kul alltså! :P
Kanske lägger upp nåt klipp på henne i action snart! :P
Lite bilder...


Och förresten, grattis till alla Evelina och mig själv på namnsdagen! ;P



Kommentarer
Postat av: Cissi

Sötunge!! Åh vad kul att fara utomlands! Bästa resan jag gjort är helt klart första med Neo! :)))

Jaaaa, filma henne!! :)))

Kraaaaaaaaam

2014-02-12 @ 22:09:14
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0