En "liten" paus

Hej igen! ;)
Känner att det kanske är dags att börja ta tag i bloggen igen efter lite mer än 2 månaders paus.
 
Har hänt rätt mycket på två månader så det kommer en snabb sammanfattning i det här inlägget :)
 
* Vi har varit till Mallorca i en vecka, hade det superbra!
 
* Haft en underbar semester
 
* Köpt en ny bil
 
* Semester i Lycksele, inte bästa vädret men djurparken blev det två dagar iaf
 
* Hunnit vara på 2 till ultraljud, det vanliga och ett extra pga att den riktiga maskinen var trasig när vi var där första gången. Bebis ser ut att må bara bra! :)
 
* Jag har fyllt 31 år och Nelly har fyllt 2 år, mååånga fina presenter fick vi :)
 
* Har varit på bröllopsfest för våra underbara vänner Alexander och Helena
 
* Helt vansinnigt varmt och bra väder har vi haft också, där i slutet var vi ganska less att ligga på stranden/vid poolen....eller iaf jag och mannen ;)
 
* Dop för Nellys lilla kusin Colin
 
Sen har det säkert hänt en massa annat som jag inte kommer ihåg också! :P
 
Avslutar med lite gravid-bilder på mig :)
V 11+2
V 14+4
V 18+5 (min födelsedag)
V 20+5
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Fina magen!! ❤️

2014-08-16 @ 20:16:50
URL: http://lillohman.blogg.se
Postat av: Susanne Viklund

Så fina kort av er :) ♥ ♥

2014-08-17 @ 10:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0