10 saker om mig

Jag har blivit utmanad av Cissi att skriva 10 saker om mig. Egentligen på Instagram men jag kör här istället ;P

• Har en underbar liten dotter som heter Nelly! ❤️

• Jag är otroligt lat av mig. Älskar att slappa i soffan! :)

• Sugen på att ta en snus nästan varje dag! Men det är ca 10 år sen jag slutade  så jag ska fan inte trilla dit igen! :)

• Har ett ganska stort filmberoende! Min filmsamling börjar vara jäkligt stor! Tur vi har byggt en garderob åt dom! ;P

• Jag är glutenintolerant! 

• Mitt hjärta slår dubbelslag men så länge jag inte besväras så mycket av det så gör dom inget! 

• Tycker om att titta på sport, mest fotboll och hockey! Mer intresserad än Johan då det gäller fotboll faktiskt! ;D

• Har värsta fobin mot getingar! Det går verkligen inte att vara nära dom, får panik och börjar gråta!

• Tycker om att LÄSA böcker! Har försökt med ljudbok men näääe, inget för mig! :)

• Jag är rädd för björnar! Går inte i skogen själv, knappt med någon med mig heller! Skogar ska undvikas! :)

Jäklar vad svårt det är att komma på 10 saker om sig själv! Där i slutet fick det bli några nödlösningsfakta! ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Fan vad coolt!!
Mitt hjärta slår också dubbelslag och jag slutade också snusa för 10 år sen och är sugen jämt!! :)))) Sätter tuggummi under läppen jämt!! :P

Kraaaaaaaaaam

2014-04-01 @ 20:42:43
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0