16 maj

Man hinner så mycket nu på dagarna när Nelly har bestämt sig för att vakna ca 05.30 varje morgon! Men jag hoppas hon ändrar sig och börjar sova lite längre snart! :)
I morse så hade jag fikat, Nelly hade ätit välling + macka, lite bus, jag var ut på en löptur och tog en lång dusch efter...när jag var klar var klockan ändå bara ca 08.15. :D

Idag har vi lämnat in rs4 på service, sen imorgon ska den besiktigas! Hoppas den går igenom! :) Sen kikade vi runt på lite nya Audi(sar), sugna på att köpa en ny men lite dyrt! ;P
Jag och Nelly hoppade av på Solbacken och inväntade mamma för lite shopping! :) Som vanligt blir det en massa kläder till Nelly + lite andra småsaker! :D


Kommentarer
Postat av: Cissi

Var likadant för oss! Jag kunde ha lagat mat, städat, joggat och tvättat innan 8 :P Då ungen klev upp mellan 4:30-5! Tack och lov gick det över efter typ ett år ;))) Nu sover han mkt längre! :))

Men snart börjar det väl om igen :P

Kraaaaaaaam

2013-05-17 @ 05:50:51
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0