3 juni

Just nu ligger Nelly och sover så jag passar på att sola och blogg lite! :)

I fredags hjälpte vi syster och Peder att flytta till deras hus, gick rätt så smidigt eftersom det inte är så långt emellan och vi hade 4 bilar och 2 släpar! :)
Till middagen blev vi bjudna på Stengården av svärmor, supergott! :P

Mamma drog iväg till Tunisien i fredags så nu är jag ansvarig över hennes blommor (hur nu det ska gå), jag hoppas dom lever när hon kommer hem! ;D

Annars så har vi hjälpt Jossa och Peder att riva lite tapetskarvar, grillat, hälsat på i Stensjön...jag vet inte, det känns som helgen har passerat med superfart! :)
Nu jobbar bara Johan två 4-dagars veckor sen går han på semester i 6 veckor! Det blir nice! :D


Kommentarer
Postat av: Cissi

Helgerna är ALLDELES för korta!! Helt galet!! Mera helg åt folket! ;))

Kraaaaaaaaam

2013-06-03 @ 18:21:08
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0