Min önskelista

Min 30-års dag börjar närma sig! Folk (familjen ;)) frågar vad jag önskar mig och det är verkligen skitsvårt!
Men jag har iaf lyckats komma på lite...
 
*Så klart så önskar jag mig presentkort cdon.se ;D (känner att jag ligger mycket efter på film-köpar-fronten ;P)
 
*Jag har även önskat mig ett par örhängen och en ring från Rock by Sweden (örhängena är köpta och ringen likaså (typ ;)))
 
*Sen så har jag kommit på att jag ska önska mig ett armband från Thomas Sabo, så här är lite berlocker som jag önskar mig...sen får man ju givetvis köpa andra som man tycker passar mig! ;P
 
Sen vette tusan alltså....det är det där jag har kommit på hittills! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0