Nya skor

Ringde igår till ortopeden på NUS och hörde efter när vi ska dit nästa gång eftersom Nelly nästan har växt ur sina skor. Det blir den 1 februari vi ska dit och då blir det röntgen för både höfterna och fötterna!

När jag hade lagt på så ringde jag vidare till ortopedtekniska för att boka en tid för nya skor. Då säger hon jag pratar med om vi har prövat ringa till Skellefteå, eftersom hon trodde att dom skulle ha alla storlekar! VA FAN!!! Varför har ingen kläckt ur sig det tidigare?! Blev förstås jäkligt glad och tackade henne och sa att jag skulle försöka med dom först!

Så nu på morgonen ringde jag dit. Ok, hon jag pratade med verkade lite förvirrad och osäker men jag har då beställt nya skor åt Nelly nu! Dom skulle komma nästa vecka så jag hoppas att det blir rätt och att vi slipper köra 34 mil för att byta skor! :)


Kommentarer
Postat av: Jungarå Fotografi

http://jfotografi.se/2013/january/tavling-vinn-en-liten-goodiebag.html

Tävla om en liten goodiebag i min blogg!

2013-01-09 @ 14:44:46
URL: http://www.jfotografi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0