28 december

Jag har som glömt bort att blogga så här i juletider. Har haft fullt upp och orken har inte riktigt funnits den heller. :)
Jag får försöka sammanfatta lite av det jag minns att vi har gjort. :P
 
13 december så var ju Nelly med i sitt första Lucia-tåg! Så jäkla söta dom var! :)
20:e så gick jag på lite julledigt! VÄLDIGT skönt! På kvällen var jag ut med jobbet. Vi åt på Allstar sen drog vi vidare till Calles! :)
 
Den 21:a så hade jag och Sandra ordnat en babyshower för syster. Hon blev väldigt överraskad så det blev jäkligt lyckat! Och dessutom fick vi ju träffa lilla Fille (kusinbarn) för första gången :)
Dagen före julafton var det uppesittarkväll som vanligt! Vi var bjudna till Jossa och Peder, väldans trevligt hade vi! Och kul att få umgås lite med Åsa, Daniel och Fille åxxå! :)
 
Julafton for vi först till svärföräldrarna för att fika lite. Sen for vi vidare till Jossa och Peder för att äta middag och öppna julklappar. Nelly var så klart rädd för tomten, grinade lite men sen gick det bättre...men en kram fick han då inte! :P
Annandagen hade vi våran årliga annandagsgympa! Vi började med volleyboll, sen fotboll och sist bounceball....jag var med på volleyn och lite fotboll sen tog jag hand om Nelly. Hon tyckte det var himla kul att spela fotboll och att springa lite där i gympahallen! :D
Efteråt blev det pizza och hockey hos Hedenströms, Nelly fick sitt första barnskrov...ingen hit direkt, hon åt inte mycket! :)
 
Lite bilder från mobilen...
Galning :D
Nelly i min gamla overall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0