17 september

I torsdags var det Elitseriepremiär för SAIK, dom spelade bra men förlorade tyvärr efter straffar, men ett poäng fick dom iaf! :)
Idag är det dags för hemmapremiären, jag är laddad till tusen! :)
Det blir kanske att jag ska gå premiärtåget åxxå, beror på när vi ska fara!
Jag har vunnit sittplatsbiljett så det blir väl inte lika bra stämmning som när man står på västra, men som jag har längtat efter hockeyn! :D
Jag hoppas det blir 3 poäng mot Timrå! Heja SAIK! :D

Igår monterade vi ihop våran nya garderob, efter några svordomar åt dörrarna så står den nu på plats!



Av mina kläder som jag hade i garderoben så lyckades jag rensa ut 8 jackor + vantar och lite annat!
Visste inte ens att jag hade så mycket jackor där! :P

Johan har match i Lycksele idag så han for redan 08.30 och efter den har dom lagfest så jag blir själv hela dagen och kvällen! Jag ska ju iväg och se hockey i afton sen vette tusan vad jag ska hitta på! :)

Trevlig helg!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du får en bra kväll själv ändå..ibland kan det tom vara skönt...:P



Annars kan du komma till Pite och festa ;)



Kraaaaam

2011-09-17 @ 12:03:04
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0