31 Oktober

Hej igen....det verkar som jag är inne i en trög period igen, eller igen och igen, har väl aldrig kommit ur den helt! Så det blir lite inlägg just nu! :/

I helgen har det varit fullbokat:

Fredag så var vi ut med jobbet (lagret) och åt på restaurang Viking.
God mat men nästan alla for hem så tidigt, så jag, Jocke, Maria och Peter bestämde oss för att fortsätta till någon pub istället! Först var vi in på Bishop arms en sväng men det var så himla fullt med folk där så vi gick till Allstars istället. En riktigt rolig kväll var det!
Min syster kom och hämtade oss och Jocke sovde över!



Lördag var det Ålundsfesten (avslutningsfest med fotbollen).
Men först var vi en snabb sväng på marknaden innan allt folk kom till oss på för-förfest! :)
Det blev lite fotbollstittande innan vi begav oss till förfesten, Blåfors för killarna och Finnträsk för oss tjejer. Det var riktigt trevligt att prata med tjejerna, endel träffar man inte så ofta! :)
När klockan närmade sig 19.00 drog vi till Ålund för själva festen! Och den var ritkigt kul den med, iaf i början...sen blev jag trött och less! ;P Supergod mat, prisutdelning (Johan kammade hem 3 pokaler, träningsflitigast, tränarnas val och spelarnas val), roligt folk och en rolig tävling som John ordnat, sen ett band som spelade hela kvällen! :)



Söndag så steg jag upp tidigt, packade ihop lite böcker och for till Franke-matsalen för loppis.
Trodde inte jag skulle få sälja så mycket men det for en hel del böcker, så det var superbra! :D
Kvällen blev det bara mys framför teven!

En superbra helg som har gått alldeles för fort!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Helgerna går väl alltid fort eller hur?

2011-10-31 @ 19:13:46
Postat av: Sara

Ja, det gör dom!

2011-10-31 @ 19:45:36
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Cissi

Han verkar nu himla duktig din man!! :)



Kul att ni hade roligt :):):)



Kraaaaam

2011-10-31 @ 21:39:49
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0