Fotokurs?

I fredags hade vi ju testfotografering, det gick jättebra! Tjejen som ska ta våra kort är en jättehärlig tjej så det kommer att bli kanon! Men man kände sig verkligen jättedum där vi skuttade runt på Tjärholmen medans hon tog en massa kort! Hoppas ingen såg oss! :P
Vi började prata om att vi nyss hade köpt en systemkamera men att man inte fattade så mycket av den än och då sa hon att hon och en annan tjej skulle hålla i en fotokurs som ska börja nästa vecka. 
Jag blev verkligen sugen på att gå den, är det inte någon som vill gå kursen med mig? :) 



Bion var bra åxxå, däremot var det inte så mycket snygga bilar i filmen men det spelar inte så stor roll för mig! :)

Idag hade jag tänkt följa och se Johans seriepremiär men visste inte om jag skulle rymmas i någon bil och jag var inte så sugen på att sitta i typ en timme och inte göra nåt så det blev så att jag följde Lina och Nike till Piteå och Vårträffen istället. :)
Sol, bilar, människor, lunch på Blå Ängeln, sol, bilar, människor igen och sen hemåt! ;)
Btw, Ålund vann seriepremiären med 1-2 :D



Det blev grillat till middag, Jonas, Micke och Hanna kom och grillade hos oss. Sen drog alla utom jag till Piteå för cruising, eller snarare skulle dom titta på alla som cruisar! Jag har det bättre här hemma framför datorn! ;P

Imorgon (idag) är det nog inte så mycket planerat förutom att vi har tänkt se när Byske spelar match.

Är så trött, tror det blir sängen för mig snart! :)
Natti, natti

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul att det klickade med fotografen..ganska skönt förstår jag :)



Jag höll mig också borta från cruisingen, inget för mig :p



Ha en bra dag, kraaaaam

2011-05-08 @ 08:49:01
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0