14 maj

I torsdags var vi till vetrinären med Izzy igen, den här gången vägrade hon så fort hon kom till dörren, skakade som tusan och ville bara ut hela tiden! :) Det såg bra ut i örat så förhoppningsvis har det försvunnit nu! Däremot sa vetrinären att hon nog hörde lite sämre på det örat men att det andra iaf var i toppskick!

Jag hade även tid hos optikern för att kolla om linserna fungerade för mig och det gjorde dom! :D
Så nu har jag beställt ett 30-pack linser till i sommar! :P

Vi var in på Hemmakväll och hyrde film åxxå, väldigt längesen vi hyrde någon, så vi tänkte att vi skulle passa på när Johan lix har jour i helgen! :)
Det blev dom här;

   

Idag har jag sett fotboll, Ålund mötte Lycksele!
Ålund vann med 4-1! :D

Jag börjar vara less all planering nu! Önskar att allt hade varit klart och att man bara kunde slappna av och vänta på den stora dagen! Har börjat lite smått med festhäftet och funderat på bordsplaceringen men det är svårt att fortsätta när man inte vet vilka som kommer än! Måste nog vänta med det tills efter den 22 maj! :D

Ikväll blir det nog att se Eurovision, nog för att jag inte är så intersserad, men någon gång måste man väl se det! :) Och Johan är lix i garaget och försöker få klart bilen tills besiktningen på fredag! :)

Ha en fortsatt trevlig helg!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jaa, det där med planering är rätt jobbigt men kul i slutändan :)



Skönt med Izzys öra...



Ha en bra dag, Kraaaaam

2011-05-15 @ 12:35:00
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0