Alla Hjärtans Dag

Det blir ett snabb-inlägg! :)

I måndags var det ju alla hjärtans dag!
Blev inte direkt någon jätteromantisk dag för oss! Vi blev bjudna på mat hos mamma, tack så mycket! :)
Sen när vi skulle därifrån så blev våran hund påkörd av en bil men det verkar ha gått ganska bra! Det gick inte så fort och det tog på rumpan, hon gnällde inget och går då normalt! Så det var nog tur i oturen!
Men jäklar så rädd man hinner bli!
Fick två fina presenter av älsklingen (två boxar) + att jag köpte en säsong själv;

   

Många på jobbet och runt omkring ligger i magsjuka nu, jag vill verkligen inte ha det! Men det går ju inte göra så mycket åt, ska man få det så är man väl kanske redan smittad! Däremot börjar jag känna av lite halsont nu, Johan har hostat som en tok dom senaste veckorna! :/

Så ikväll blir det att ta det lugnt, dricka te och se Champions League! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Men fy vad obehagligt att hunden blev överkörd...tur det gick bra!



Se till att tvätta händerna ofta för magsjuka är fan ingen lek...huvva...



Jag hade tänkt köpa tröjan från Carlings till dig idag men då jag ringde Jocke så var du inte där så jag tordes inte...visste inte storlek etc.. :p



Ha d bra, kraaaaam

2011-02-16 @ 22:23:29
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0