Kanelbullens dag

Idag är det kanelbullens dag men inte har jag några bullar att äta, antar att det börjar vara dags att baka igen...men eftersom det är så tråkigt att baka bullar så drar jag ut på det så länge det bara går! :)
Johan har kvar bullar men jag antar att min mage inte skulle tycka om att jag snodde någon där så jag låter nog bli! :P

I lördags så var jag och mamma till stan, vi skjutsade först Johan till Alex för dom skulle ha lagfest! Hittade ett par svarta leggings (likadana som jag har) och en skjorta på HM, annars blev det mest små grejs!



När vi var klara så var klockan nästan 16.00 och jag som skulle tillbaka till stan för att se hockey 18.30 tyckte inte det var så värt att fara hem för att sen nästan direkt fara till stan igen! Ringde till Lina, för att kolla om jag kunde stanna hos dom och dom var just i stan så vi drog allihopa och käkade på Viking! Riktigt pinsamt när killen i kassan tittar på mig och säger "Glutenfri Vesuvio" när jag ska beställa...stamkund eller vad?! :P Sen följde jag med Lina och Nike hem till Kåge!

Jag och Peter hade vunnit sittplatserna på jobbet, men det är sååå mycket tråkigare att sitta än att stå på västra med klacken, inte samma stämmning! Och matchen började inte bra, efter några sekunder så hade AIK en utvisad och efter 26 sekunder så var det 1-0 till Brynäs! Som tur var så kom AIK igen och vann med 6-3! :)
Tack så mycket för skjutsen Nike!

  vs 

Efter hockeyn så skulle jag köra svärfars och bilen hem, dom firade Johans farbror, men först gick vi till Johans faster och var där ett tag innan det var dags att fara hem, var hemma ca 24.00. Johan han kom hem ännu senare och var nog inte så nykter, jag var så trött men vaknade efter ett tag med att någon var på toa och kräktes! :) Hårda lagfester, men har man förfest före förfesten så kanske man mår så där tillslut! ;)

Känns som att jag inte har gjort nåt som vanligt den här helgen men ändå har den gått i raketfart! :/

Den här veckan har Johan eftermiddag så ikväll blir det att se mina Vampire Diaries avsnitt som jag har sparat! :D

Puss och Kram 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja,dessa lagfester :) :)

Jätte-snygg skjorta! :)

Kraaaaaaaam!

2010-10-04 @ 20:14:47
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0