1 oktober

Går lite trögt med bloggandet nu för tiden, men jag hoppas det kommer igång snart igen! :)

Igår var det hockey! SAIK vann med 3-2 och fick tre nya poäng men dom spelade då inte bra! Hoppas dom skärper till spelet tills imorgon! Btw, någon som ska köra från Byske till hockeyn imorgon som man kan åka med? :) 

Före hockeyn var vi en sväng på stan där jag köpte en tröja på Stadium;



Hur skön som helst, det här är min tredje...har en grå och en svart med! :P

Måste bara visa hur det såg ut efter jag hade borstat Izzy idag;



Blev typ en hel Izzy till, jag gav då upp tillslut för det lossnade ju hår hela tiden!
Blir nog en borstning till imorgon! :)

Igår fyllde världens bästa pappa år så ikväll har jag och Johan varit och uppvaktat han, alla andra var där igår men då var ju vi på hockey! Tack för tårtan! :)

Nu blir det snart Doobidoo sen film! :D

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, inte lite hår!! =)



Jätte-snygg blå-färg på tröjan!!! =)



Ha en bra helg, kraaaaam!

2010-10-02 @ 09:08:22
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0