Äntligen hemma från USA...

Igår släpade jag mig iväg på pump, jobbigt som tusan! Det känns idag i armarna, massor med träningsvärk! :)
Och det bästa av allt som dom sa igår är att dom ska testa att köra 5 gånger boxercise för att se om det finns något intresse!
Det är ju så himla kul!
Lenis, nu jävlar ska vi svettas! ;)

Jag kände mig som en riktig hurtbulle idag eftersom jag flexade ut 15.30 så jag skulle hinna springa innan vi skulle hämta min syster, inte illa! ;P

Jag följde med mamma och pappa för att hämta Jossa på Falmark, så roligt att få se henne igen! Att det redan har gått 3 månader! Flög på henne med kameran och tog en massa kort, hon tyckte det var väldigt pinsamt! Men måste man ha till bloggen så måste man! ;) 





När vi sen skulle sätta oss i bilen och fara så gick inte bilen riktigt som den skulle, den gick ca 40 och ibland var den uppe i 60! Alltså precis samma problem som när vi var till Ikea förutom att den här gången så började den inte ens gå bra när man hade haft av den ett tag! Så vi puttrade på till Forslunds och lämnade bilen där!
Vad är det med Volvos nu för tiden? 





Världens
bästa moster kom och hämtade hela högen så vi fick oss hem! Jag hade lite panik över att jag skulle missa hockeyn men det behövde jag inte ha, det var inte en bra match och dom förlorade med 2-4! Tror jag hann se ca 12 minuter av matchen! :/
Tack Carina för att du hämtade oss! :)

Imorgon är det fredag igen...full fart mot helgen! :D

Ha det så bra!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jäkla volvos!!! ;-) Vad skönt att ni tog er hem:)

Åh,vad härligt att träna.. Saknar verkligen korpen.. Men snart är jag både hel och frisk :)

Trevlig helg!

Kraaam

2010-03-11 @ 23:46:49
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0