Nedräkningen har börjat...

Ett stort TACK till Lina och Nike för grillfesten!
Vi hade det hur trevligt som helst i lördags! Blev ingen Kågefest men vi hade så kul ändå, tiden gick otroligt fort! :D
Blev grillning och lite alkohol med Lina, Nike, Malyn, Jörgen, Anton och Sara (samt Meya, Theo och Holly men ingen alkohol för dom ;))
Även ett stort TACK till min syster som kom och hämtade oss sen på natten! :)

På söndagen så följde jag mamma och syster till Mjödvattnet för att hälsa på Madde och Markus i deras nya hus! Vilket hus (eller rättare sagt vilka hus) och vilken tomt dom hade, jätte-, jättefint!
Johan hade match mot Rusksele så när jag kom hem hade han farit för längesen, tur att dom fick åka buss dit! Det blev vinst för Ålund med 3-1!!! :D Johan hade fått ett blåöga åxxå, såg så roligt ut att jag var tvungen att ta en bild! Tyvärr så syns det ju inte lika bra på bilden! :P



Jag var uttråkad medans han var borta så jag köpte mig en bingolott på nätet och satt och spelade...jag vann 100kr!! :D

Jag längtar mer och mer till VM för varje dag som går! Man känner pirret och suget efter fotboll, kommer att bli så jävla roligt att se fotboll en månad i sträck! :D Visst, det är synd att inte Sverige är med men det finns så många andra lag som är roliga att se på! :P Förra VM så hade dom storbilds-tv på stranden och man kunde sitta där och äta och dricka öl medans, hur nice som helst! Men eftersom Sverige inte är med så tvivlar jag på att det kommer att vara något sånt! :/
LÄNGTAR, LÄNGTAR, LÄNGTAR!!!

Btw så kommer Mark hem på lördag!
Och ett stort GRATTIS till Pär och Gabrielle som gifter sig på lördag! :D

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jaa, här lär vi ju inte missa en enda match :P



Kraaam! =)

2010-06-07 @ 18:39:25
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0