Bio

Ikväll for jag, Jossa och Mark på bio och såg Eclipse!
Alltså jag är verkligen totalt fast i vampyrträsket! Den var riktigt bra som dom andra, nu är det bara en jävligt lång väntan på nästa film! :/



Började läsa den nya "Twilight"-boken i afton, tänkte att den skulle räcka ett tag! Men fan, jag läste ut den på någon timme, den var så kort! :/

Var duktig och klippte gräset idag, förutom blåsor och att jag klämde mig gick det ganska bra, men jag måste erkänna att jag var livrädd för varje humla jag körde över! Min fobi verkar inte bli bättre någon gång...men det går faktiskt mycket bättre med humlor än getingar ändå! Getingar får jag riktigt panik av! Huvva! :/
Idag har vi även kört ett flyttlass till Jossa och Marks nya lägenhet! Jag t.o.m körde och backade med släp, gick riktigt bra! :) Dom håller på att tapetsera för fullt och imorgon så ska vi köra resten av grejorna!

Börjar kännas riktigt tomt här hemma, helst när man ska sova! Igår läste jag ut en bok som jag höll på med, när jag hade läst den klart var jag så uppskrämd så det tog ett bra tag innan jag somnade! Jag är expert på att skrämma upp mig själv! ;) Bara att hålla ut några dagar till!

Näe, dags att krypa ner i sängen och börja på en ny bok!
Imorgon skulle nog Lotta och lilla Tindra komma på besök! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

ALLA kryp får gärna försvinna för mig =)

2010-07-09 @ 08:22:55
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0