Avatar

Idag flexade jag lite och for till stan för att hämta ut Avatar, hade bokat den på Hemmakväll! Jag är jättesugen på att se den igen...kanske blir det på lördag?! :P



Johan har ÄNTLIGEN köpt en ny mobil, han hämtade ut den idag! Så nu blir det mycket att sitta och pilla med mobilen för att se vad man kan göra allt mest med den! :P Tycker jag om den så blir min nästa mobil en HTC med! :P



HTC Legend

Imorgon är det tjejkväll i Piteå, blir att fara dit med mamma, syster, moster och kusin!
Kanske att jag kan fara förbi Jocke, Cissi och Neo en sväng, om dom ska vara hemma! Det var så längesen jag såg Neo nu, han har nog blivit rätt stor motför sist! :)

Snart Valborgs och inga stora planer, känns rätt skönt! Någon som vill komma på en liten fest? ;)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jo, ska bli skönt att komma igång litegrann =)



Jag ska också på tjej-kvällen kring sex och måste vara hemma halv nio, för då ska Jocke på träning. Men det är bara komma förbi om du vill, fast det tråkiga är att Neo somnar 17:30 för kvällen, efter det ser man han inge mer ;) Han gör kväll tidigt! =) Många som vill hälsa på som tycker det är super-tråkigt..och jag förstår det, men är man trött så är man =)



Hoppas ni hittar massa fynd i Piteå imorrn! =)



Och japp: Avatar rules!!! =) =)



Kraaaaam!

2010-04-28 @ 20:24:00
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Okej, Jocke sa nu att du skulle komma med han..och ABSLOUT!!! Det är bara komma!!! =) =) =)

2010-04-28 @ 20:46:49
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ja, det var jätte trevligt!! Bara att komma när du vill!! =)



Tack, desamma! Ha en jätte-bra valborgs!



Kraaam! :)

2010-04-30 @ 06:23:29
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0