Mysteriet...

En av Johans tröjor har varit försvunnen i flera månader, vi har sökt överallt! Han trodde jag hade lagt den på något konstigt ställe efter jag hade tvättat den (han hade bara hunnit ha den en gång) sen trodde han att den hade blivit stulen för han hade då inte glömt den någonstans! Och alla som känner han vet att han har lätt för att glömma saker lite här och var, t.ex så ligger det kvar en zip-hood på en bar i Rhodos :D Eller så packar han bort saker och sen vet han inte vars dom är! :P Hur som helst så dök den upp idag på jobbet, såg att den hängde på banan han varit på tidigare och ingen visste vems det var. Då hade han tydligen haft den liggandes där på ett bord i flera månader...näe han hade INTE glömt den någonstans! :D

Ikväll blir det hockey, Carina skulle inte gå på hockey så jag fick hennes sittplats. Franke lottar ut 2st sittplatser till alla anställda som vill ha och jag vann ingen den här säsongen, men jag hade tur och fick en iaf! Tack Carina! Och tack Anneli för att vi får låna ditt ståplats kort! Tydligen blir det pizza före matchen....mums! :D

  VS 

Var förresten till tandläkaren idag åxxå! Inga hål, såg lika bra ut som förra gången, helt perfekt! :D

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha roligt det där med Johan.. och jag som har stört mig på den där tröjjan ända sen semestern :P åsså var det Johans :P haha



och det ser bra ut för AIK, just nu står det 3-0 till oss :D tjihoo!! :D

2009-09-24 @ 20:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0