Bye bye

Idag var vi bjudna till mamma och pappa på middag, pepparfilè och pommes, MUMS! :) Mark ska flytta tillbaka till USA på fredag (efter många år i Sverige) så det var som en avskedsmiddag för honom. Min syster ska försöka få tjänstledigt i tre månader och fara till honom i USA för att se om hon trivs eller inte. Jag hoppas att dom kommer tillbaka till Sverige! Är ju så jävla långt till Colorado! :/


Syster och Mark

Har äntligen fått upp våra nya tavlor åxxå! Blev väl ganska bra...tror det bara tar lite tid att vänja sig! :D

Och tavlorna vi hade i vardagsrummet fick flytta till datarummet! :)



Försöker få lite muskler så jag har börjat med Pump, faktiskt ganska roligt men jag är jättesvag, orkar ingenting! Men förhoppningsvis så kommer musklerna snart! ;) Nu blir det lite Oz, har faktiskt kommit till säsong 4 så det börjar gå mot slutet iaf! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

snyggt det blev med tavlorna

2009-09-15 @ 22:12:16
Postat av: JokK3

Riktigt snyggt med tavlorna:P



Och fin bild på Josefin och Mark:)



Jag hoppas verkligen att hon får tjänstledigt, hoppas idioterna i ledningen på det här jävla kukföretaget inser att det finns viktigare saker här i livet än fläktar...



Kram!

2009-09-16 @ 19:40:05
Postat av: Sara

Tack! Haha...det hoppas jag med! :)

2009-09-17 @ 19:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0