Kalas

Igår fyllde pappa år så det blev middag och fika hos dom! :) Vi hade som vanligt köpt ett presentkort åt honom, på Jula! Alla pappors affär eller?! :P Efter vi hade varit där så skulle jag byta däck på bilen för första gången i mitt liv....det gick hur bra som helst, däcken sitter då kvar än iaf! :D Efter det "hårda" jobbet så blev det filmtajm sen sängen! :)



Idag har dom börjat på allvar med toan! Det har inte hunnit hända så jättemycket än men tur att Johan var hemma idag annars hade vi fått vårat fönster lodrätt istället för vågrätt! Dom har börjat förbereda där fönstret ska sitta och förberett lite el och spottar! :P Ska bli spännande att komma hem sen och se om dom hunnit få dit fönstret imorgon! :)

Vi besiktade bilen idag, det var därför jag var tvungen att byta däck på bilen igår för våra sommardäck var helt slut! Den gick igenom utan anmärkning....suveränt! Så det är bara fortsätta tuta och köra med pärlan! ;)

Nu är vi snart på väg! Vi ska ta pärlan och åka söderut till Umeå där vi ska sova hos Nicke ikväll. Sen imorgon på morgonen tar vi flyget från Umeå till Stockholm för att shoppa lite men framförallt för att se NHL - matchen mellan Detroit och St Louis! Lina och Nike är redan i Sthlm och väntar på oss! Gaah, vad jag längtar! :D
Kommer nog lite bilder från det nästa gång jag skriver! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Razzel

Det är bra! En riktig kvinna kan byta däck själv! ; )

2009-10-02 @ 22:59:44
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0