Filmkväll

Igår så jobbade jag över igen...2 timmar går som ganska bra men man är extremt trött efteråt ändå! Men lite mer timmar i kompsaldot iaf! :) När jag kom hem från jobbet så hann jag bara äta, duscha och upp en sväng på kiosken för att köpa en Tutti Frutti påse sen kom min syster för filmkväll!





Haha, The Hangover...vilken film! Måste köpas när den kommer ut! :)

Idag har dom börjat sätta upp lite grejor på toan! Kommoden har kommit upp, ser ut att bli riktigt bra! Han visste inte om han skulle hinna komma imorgon men torsdag och fredag så kommer han. Han sa att dom skulle försöka hinna så mycket som möjligt före helgen, han trodde att vi skulle kunna använda toan och duschen i helgen iaf! :D Superbra, är så less att duscha i badkaret! :P

Näe, dags för hockey! :P

 VS

Puss och Kram

 




Kommentarer
Postat av: Josefin

haha ja att den är bra :D

Men den andra filmen ar ju också bra :)

Det vart en lyckad film kväll med bra filmer :)

kram

2009-10-27 @ 22:13:08
Postat av: Josefin

haha ja att den är bra :D

Men den andra filmen ar ju också bra :)

Det vart en lyckad film kväll med bra filmer :)

kram

2009-10-27 @ 22:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0