Inflyttningsfest hos Ewe och Micke

Igår så hade Ewe och Micke inflyttningsfest! Jag hade hur kul som helst, en riktigt lyckad fest! Tack så mycket Ewe och Micke för en riktig lyckad kväll!

Vi var upp en sväng på höstmarknaden på dagen. Blev att man handlade det vanliga, sockar och varma chips! :D
Kvällen började med hockey, SAIK mötte Frölunda borta i Scandinavium. Jörgen och Malyn kom och såg matchen medans vi laddade för festen med några drinkar och öl! Men det gick inte alls som vi ville, dom förlorade med 5-2! :( Efter matchen kom Cissi och hämtade upp oss för att skjutsa oss till festen. Ok, vi var lite lata, vi kunde ha gått men det är rätt så långt! ;)


Ewes fina pumpa som hon har gjort alldeles själv! :)


Ewe




Malyn, Lenis och Ewe


Åsa


Rickard och Krille


Jossa, jag och Jocke


Wille och Micke


Helena, Ewe och Malyn


Ewe och Helena



Wiii, jag klarade mig från att vara bakis idag, första gången på länge! :P Blir nog att börja dricka sprit på fester framöver! ;) Idag var jag och lånade resväskan av Lenis, en stor rosa väska...inte länge kvar nu! :D

Det blir en riktig tv-kväll ikväll! Nu är det fotboll, Göteborg - AIK, tycker inte om allsvensk fotboll egentligen men det här känns som en match man bara måste se! Den som vinner matchen vinner SM guld eller för AIK räcker det iofs med oavgjort! Så det borde bli en kanonmatch! :P Sen 18.00 så är det hockey och jag hoppas att det blir 3 poäng ikväll...dom skulle behöva vinna nu före uppehållet! :)

 VS 

Efter hockeyn så blir det film men vilken det blir har jag ingen aning om! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Josefin

å fy fan! ta bort bilderna på mig! :P hur länge var ni kvar hos Ewwe igår då? :)

2009-11-01 @ 21:53:08
Postat av: julia

hej, hur gjorde ewe sitt hår så där snyggt ?= :)

2009-11-02 @ 20:31:46
Postat av: Sara

Ingen aning, hon lockade säkert det med plattången eller nåt! :P Jag frågade aldrig för jag är ändå så dålig på att göra frisyrer! ;D

2009-11-02 @ 21:44:01
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0