Födelsedagsfest igår

Igår började vi dagen med en promenad med Izzy, det var så bra väder så det blev en lång en! När vi kom hem blev det in i duschen för att göra sig klar till partyt på kvällen!
Nike kom till oss vid 16.00 och vi såg lite hockey i väntan på den RIKTIGA matchen! ;) Lina och Erika hade varit på Ikea under dagen så dom kom lite senare med mat från Bianco, sen såg vi SAIK vinna över HV71 med 3-2! Vi hade tänkt från början bara se kanske en period men det var ju så spännade så vi var ju tvugna att se hela matchen! :D
Efter matchen så drog vi till Ewe och Micke på födelsedagsfest! Ewe fyller 25 år den 25 November, så grattis i förskott! :) Glömde som bort kameran så det blev inte mycket kort den här kvällen, några lyckades vi ta men inte ett enda på självaste födelsedagsbarnet! :/


Helena och jag


Lenis och Anne som aldrig vill vara med på kort :)


Erika och Micke


Salmi (Jabbe och Krille i bakgrunden)


Jabbe och Johan

Jag börjar fundera om Jabbe och Johan ser ut så där i verkligheten åxxå, alltid någon konstig min på korten! :D

Idag så har vi varit iväg till stan och köpt en ny tvättmaskin! Vi behövde en frontmatad eftersom vi ska ha våran tvättmaskinen under en bänkskiva! Tråkigt att lägga pengar på sånt men vi får ju skylla oss själva eftersom vi vill ha det så! :) Så är det någon som behöver en toppmatad tvättmaskin så är det en till salu nu! :)



Efter Johans träning så ska vi iväg till Stensjön på middag! Vi har inte träffat Anneli på jättelänge och inte Johans mormor och morfar heller så det ska bli kul! Då får Izzy busa av sig lite med Dixi åxxå, men ni ska höra hur Izzy låter när hon träffar Dixi! Det låter som att hon har tänkt spöa skiten hur henne men ändå busar dom på, vet inte om det har blivit en grej av det, att hon måste låta så varje gång hon ser Dixi! :P

Sen när vi kommer hem blir det nog film som vanligt! :)

Förresten har jag hittat ett spel som jag VILL HA! Jag tycker om Super Mario Bros spel och det här verkar hur kul som helst, lite som dom gamla spelen! :D





Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0