Molly på besök... :)

Vi har fått sälja våran toppmatade tvättmaskin idag! :) Johan hann bara sätta ut den på blocket så ringde det en som kom och köpte den! Hur bra som helst med lite pengar nu och Johan blev nöjd som får bort den från garaget! :P

Idag så kom Emelie och Molly förbi en sväng! Hon är ju för gullig, ett riktigt charmtroll! :) Izzy är lika rädd småbarn som vanligt, går omvägar förbi och sneglar på dom istället för att gå fram och snusa! :P


Molly


Molly igen

Har varit på pumpen ikväll...tar alltid samma vikter fast jag inte är där så ofta! Lika jävla jobbigt varje gång men man känner sig duktig efteråt! :) Nu är det avslutning på söndag mellan 18.00 - 21.00 så det blir en lång träning om man är med på allt! ;)

Var in en sväng till pappa innan träningen för att säga hej då åt syster! :´(
Jag hann med en kram sen var jag tvungen att fara, sista gången man ser henne IRL på evigheter! :/
Hon flyger till USA imorgon!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken söt liten brud! =)



Ja, shit, body pump är ju riktigt skoj, men jag kör också som dig; tror att jag orkar samma vikter som jag alltid gjort även om det är tre månader sen jag var där :P Man tror man är så stark! =) Men kul är det!



Kram kram! =)

2009-12-15 @ 23:11:29
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0