22 december

Idag har vi haft det första 1-års kalaset för Liam, det andra blir imorgon på hans födelsedag.
Vi blir ju så många, så för att rymmas var vi tvungen att dela upp det lite...lite lättare då Nelly fyller år då man kan vara ute :)


Fina presenter fick han också! Han tackar så mycket för dom! :)

Har försökt komma igång med träningen på allvar nu, det går väl rätt så bra än...sämre med maten. Vet inte hur jag ska lyckas gå ner i vikt, jag hoppas det blir lättare sen när man börjar om att jobba :)
Jag och Johan köpte ett nytt löpband till oss själva i julklapp för mitt andra pajade. Har hunnit pröva det några gånger och än så länge är jag nöjd! 

Vi har varit och åkt lite skridskor och Nelly är så kaxig. Vi hade med barnsparken så att hon kunde åka och hålla i den men näääe, hon skulle åka själv som dom stora barnen. Men hon gick med på att jag och Johan höll i hon i armen som tur var 😀

Våran lilla Batman 😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0