20 mars

Jag försöker blogga mer men det går inte så bra som ni ser. Kommer alltid på något annat att göra istället. 

Ska väl sammanfatta lite vad som hänt sen sist. 

Jenny, min arbetskamrat och vän har gått bort i cancer! Jag tror inte att jag har fattat det riktigt än. Man har inte långt till tårarna, direkt jag tänker på henne så måste jag kämpa för att inte tårarna ska komma. Men nu, här hemma, så skiter jag i det och nu rinner tårarna för fullt!
Livet är så orättvist! 
Mina tankar går så klart till hennes familj!

Nu till något roligare, jag har myst mera med Colin! Ja, mosters sötplupp ska heta så! :) Och Nelly är helt såld på honom. Hon ska bara låna HELA tiden annars blir hon förbannad! :)

Och sen så har vi myst lite mer...

Nelly har fått fina kläder av farmor och farfar
Och av mormor
       
       Och jag har shoppat lite filmer

En bild på Nelly från ett kalas får avsluta det här inlägget :)










Kommentarer
Postat av: Cissi

Huvva huvva.. Det är så fruktansvärt tragiskt.. Fuck cancer rejält.. Jag hatar det av hela mitt hjärta!!! Och det är bra du gråter.. Man måste få ut det på något sätt annars äts man upp inifrån..

Så underbara bilder på kusinerna tillsammans!
Tack och lov för barn i ens närhet som gör allt så bra!! ❤️❤️❤️

Kraaaaaaaaaaaam

2014-03-20 @ 21:22:57
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0