Ingen bebis ännu

Det går verkligen trögt här, ingen bebis än! :/ Igår hade jag rätt mycket förvärkar men ingenting mer än det hände! :/

Julklapparna är klara, måste bara slå in alla. Hade ett race igår med julklappsinslagning men det är fortfarande kvar lite! :)

I veckan har jag fått min beställning från Campadre, dom hade en kampanj på Lundmyr of Sweden för ett tag sen! Kunde inte låta bli att shoppa då! :)

Mössa och byxor till bebis

Vantar och klänningar till Nelly

Nu har jag varit vaken sen 03.45 och känner mig inte alls trött, hade en sådan här morgon för någon dag sen också! :(
Men jag får lägga mig och läsa och vänta på att Nelly ska vakna, om ca 2 timmar! Sista dagen på dagis för henne sen har hon jullov, när hon kommer tillbaka är hon storasyster! :D


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, ja, så är det! Jag köpte ett par byxor då jag var gravid med Iza i samma storlek som jag hade tidigare men jag fick med bredare höfter på köpet efter Iza så prislappen är fortfarande kvar :P Kanske en dag!! ;))

Sååå himla fina kläder!!
Skulle kunna shoppa ihjäl mig med kläder till barnen!! Finns ju sååå mkt fint!!

Hoppas bebis kommer snart så ni slipper ligga där på julafton! :)) Kraaaaaaam

2014-12-19 @ 06:57:18
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0