Äntligen är lillebror här! 💕

I måndags var vi på Leos lekland med Nelly, hon hade riktigt kul, åkte varje rutchkana hon såg! :) 
Och kanske var det det som gjorde det för....

När jag gick och la mig på kvällen kunde jag inte somna, det var som att jag kände på mig att det var något på gång! Sen började värkarna på natten, men dom var inte så starka förrän vid 6 på morgon. Väckte Johan vid 7 och sa att det nog var på gång, sen kom värkarna tätare och tätare...tillslut blev det nästan panik att få Nelly till farfars för dom kom med ca 3-4 min mellanrum helt plötsligt! 
När vi sen hade lämnat av henne så blev det lugnt igen! Ringde förlossningen och dom sa att jag kunde vänta tills jag hade värkar som var 5 min och som varade i 1 min innan jag kom in, eller om vattnet skulle gå så skulle jag komma in direkt! Så jag gick och la mig i någon timme, åt lunch och sen vid två gjorde värkarna så ont att jag ringde in igen och frågade om vi kunde komma för att iaf kolla hur långt det hade gått! Så vi for in och jag var helt säker på att vi skulle få vända om men jag var tydligen öppen 8-9 cm så bebis skulle det bli den dagen! :)

Lillebror är född 18.49 den 23 december, 3740 g och 51 cm lång!
Världens bästa julklapp! :)

Och så himla likt Nellys tider och mått!
Nelly är född 17.50 den 20 juli, 3710 g och 50 cm lång!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Sååå jäkla söt han är!!!

Stort grattis än en gång! 😍❤️❤️

Kraaaaaam

2014-12-25 @ 21:06:17
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0