1 vecka kvar till BF

Nu var det ett tag sen det blev ett inlägg! Jag kämpar på och det är så jäkla skönt att bara jobba 50%, funkar än och nu är det bara 1 vecka kvar till bf! :D Bara hoppas att man slipper gå över 2 veckor! ;P

Försöker få klart så mycket som möjligt nu innan bebis men fortfarande är det kvar julklappar att köpa, baka har jag inte ens haft ork till men det finns ju att köpa på affären! :) Eller igår var faktiskt mamma här och hjälpte mig och Nelly att baka pepparkakor :)
Vi var även till Kåge på bebismys och hälsade på lilla Lexie, hennes storebror och hennes mamma och pappa man började ju inte längta mindre om jag säger så! :)

Idag blir det nog att bädda spjälsängen och vaggan, borde väl kanske packa BB-väskan klar också :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Men herregud kvinna! Jobbar du än!!?
Det är ju det bästa, att få vara ledig innan och bara mysa, förbereda och viiiiila innan man har två monster ;))

Du är otrolig som orkar!! 😘

Kraaaaaam

2014-12-07 @ 15:34:17
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0