2 september

Idag började jag om att jobba och det gick faktiskt ganska bra! Helst när jag har folk i närheten och kan fråga när jag inte riktigt kommer ihåg! ;D
 
Och lämningen av Nelly på dagis gick jättebra och det hade gått riktigt bra hela dagen! Hon försökte springa ifrån mig när jag skulle hämta hem henne, inte ville hon hem då! :P
 
De känns fortfarande knäppt att jag har börjat om samtidigt som det känns knäppt att jag ska vara ledig på onsdag istället för att jobba....konstig känsla det där! :P
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa tror jag. Känner att min kropp inte riktigt är van vid att stå hela dagarna än, eller så är det bara att jag har blivit gammal! ;P
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Mwn så skönt att det gått bra!! Hur mkt jobbar du nu? :)

Kraaaaaaaaam

2013-09-03 @ 05:52:10
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0