2 oktober

Fan, vad trött jag är! Jag tror den här SAPen tar knäcken på mig! ;P Jag är så slut i huvudet när arbetsdagen är över! :)

Idag har vi varit på husvisning! Så klart så blev vi sugna på att flytta, så vi får väl se hur det blir! ;P Jag har inte hunnit läsa alla papper än! Huset och tomten är rätt så mycket större än det vi har nu, väldans mysigt! :)

Ikväll så har jag varit på tjejkväll som Hemmafröjd och Sportbutiken ordnat! Det fick följa med några saker hem, och vi fick även ett ljus, näsdukar, rabattkuponger m.m i en liten goodiebag! :)

Lite bilder från aftonen...
Nelly busar och retas med Izzy (kastar löv, superkul)
Skummigt bad
Efter badet-bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0