Gekås och Ladies Night

I onsdags satte jag mig på bussen för att åka till Ullared och Gekås! Bussresan gick ändå rätt bra men man blev ju så klart less. 

Torsdag kom vi fram till Borås och checkade in på Scandic. Det blev en lugn torsdag, man var rätt så sliten efter bussresan. Men vi gick iaf ut och åt, även lite alkohol slank ner! :)
Fredag var det dags för Gekås! Går alltid bra från början men sen blir man bara less och vill att allt folk ska försvinna så man kommer sig fram! Det blev mycket shoppat men jag var långt ifrån värst! Båda bussarna tillsammans hade shoppat för ca 530 000:- (om det nu inte var mer) och det var bara på Gekås! :P 
Var hemma på hotellet vid 20.30...då var det bara att snöra sig i sängen, ta en huvudvärkstablett och se fotboll!
Lite av det jag har shoppat på Gekås (presenter, julklappar + annat kunde/orkade jag inte ta kort på! :))
Till Nelly:
Till mig:
Och parfym till Johan och mig:
Kill-parfymen luktade godare än tjej-parfymen. Men jag kanske bara måste vänja mig lite... ;)

Lördag så gick vi i Borås och shoppade lite! 
Sen 13.20 gick bussen mot Göteborg och Lisebergs julmarknad! Väldans mysigt. Vi såg is-showen som dom har där åxxå.
Suddiga bilder :)

Sen gick vi iväg och försökte hitta en restaurang i Göteborg, inte det lättaste när vi inte hade bokat...vi fick dela upp oss och då hittade vi en ganska nära Scandinavium! :) För sen var det dags för Ladies Night. I år var David Lindgren, Tomas Järvheden, Tommy Nilsson, Patrik Isacsson, Andreas Lundstedt, Style (Tommy Ekman) och Erik Saade med.
När det var slut skulle vi försöka ta en buss till Borås igen och det var ju lättare sagt än gjort. Fick vänta ca 1,5 timme innan vi kom oss iväg. Första bussen var full, andra bussen kom vi just så pass med på...
Kom till hotellet ca 02.00, steg upp 05.00 för att hinna packa och äta frukost innan bussen skulle börja rulla hemåt! Tur man kunde sova lite på bussen! :)




Kommentarer
Postat av: Cissi

Rolig tripp!! :D

Kraaaaaam

2013-11-20 @ 09:13:11
URL: http://lillohman.bligg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0