28 maj

Ska försöka sammanfatta lite kort vad som hänt den senaste tiden! :)

Onsdagen så hade vi mamma-träff hos Lorraine i Ersmark! Väldigt kul att få träffa mammorna och bebisarna igen! :)

lördags hade vi firmafest på Scandic i Skellefteå! Maten var inte så god men tiden vi var där så var det trevligt iaf! Jag, Johan och Kevin drog iväg till Johans "lagfest" ett tag för att se lite av CL-finalen och festa lite med killarna, riktigt kul hade vi! Och ett stort tack till syster som hämtade oss på natten! :)

Söndag var det morsdag och min första! :) Det började med att vi fikade hos mamma och hämtade Nelly som hade sovit över! Sen blev vi bjudna på morsdags-buffé på Gästis av Johans mormor! Satans så gott det var!!! :D
Sen när vi kom hem fick jag paket, 2 blu-ray-filmer och 2 trosor! Tusen tack för presenterna Nelly (och älsklingen) ;P

Nellys första tand i överkäken har börjat titta fram! Hon ställer sig ibland och släpper taget och hon har även stapplat sig fram typ 2-3 steg men om det var mest tur eller om det är på gång vet jag inte! ;)
Idag hittade jag henne liggandes uppe på gåstolen, lyfte ner henne och hon gjorde om det så jag hann få någon bild på det! :) Nu blir det väl ännu mer att jaga henne om hon börjar att klättra! :P


Kommentarer
Postat av: Cissi

Shit, hon har blivit så stor!! Vi måste hälsa på er!! :)))

Kraaaaaaaam

2013-05-29 @ 08:33:37
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0