20 maj

Idag blir sötplupp 10 månader! Kan inte fatta att hon snart är 1 år! :)
 
Vilket underbart väder det har varit i helgen! :)
Just nu ser jag ut som en tomat, verkar aldrig bli smartare och komma ihåg att smörja in mig! Så här är det varje år, första varma dagarna och jag bränner mig! :P
Jag tycker det är riktigt svårt att klä Nelly åxxå, så att det inte är för varmt eller att hon inte är skyddad mot solen!
Nelly fick premiär-bada ute igår och hon var lika nöjd som vanligt när det gäller bad! :) Däremot är hon lite skeptisk mot gräset, men det ger väl med sig tillslut! ;D

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja, du ska se mig!! Är röd som en tomat! Tom kunder har skrattat åt mig idag :P

Kraaaaaaaam

2013-05-20 @ 10:53:20
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0