Ny barnvagn

I afton har vi varit iväg på Barnens Hus och köpt en sulkyvagn.
Som vanligt är det slut den man ska ha, fick vagnen men inte i den färg som jag ville ha, men jag tror att jag ska ringa till Piteå och kolla om färgen finns där istället och isf kolla om man kan byta! :)
 
Det blev en svart/vit Bozz BMX
 Men jag var såååå jäkla sugen på en i svart/lime

Det jag upptäckte när jag kom hem är att den svart/lime jag hade sett på Barnens hus då vi var runt och kikade före helgen hade större varukorg som jag var ute efter....och den svart/vita som vi har hemma nu verkar ha mindre varukorg, så jäkla typiskt mig att inte kolla men jag antog ju att det var likadana!
Ni ser på bilderna här uppe skillnaden, den med större verkar inte ha något Bozz-märke uppe på suffletten.
Blir att kolla det med Piteås Barnens Hus åxxå! :)
 
Anledningen till att vi ville ha en sulkyvagn är att Emmaljungan känns så klumpig att gå med på stan och tar upp så jäkla mycket plats när man ska någonstans + att den är rätt tung att lyfta in och ut ur bilen.
Bozzen är lätt och tar liten plats! Har ju inte hunnit pröva den på stan än men den känns väldigt smidig att köra! :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Super-fin!!

Våran trehjuling är jag super-nöjd med, en Carena! Jag sprang ju mkt med den med Neo sovandes i.. Super-smidig! :))

Kraaaaaam

2013-06-26 @ 22:23:00
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0