Shopping med mamma

Idag har jag och mamma spenderat dagen med shopping i Piteå.
Och några fynd blev det allt! :P
Två bodys, två klänningar/tunikor och badtrosor till Nelly.
Hon har verkligen hur mycket kläder som helst men ändå så kan jag inte sluta köpa till henne. Det måste ju vara det roligaste som finns, att shoppa barnkläder! :)
 
Nya stövlar till mig, det var inte alls vad jag hade tänkt mig. Ville ha nya stövletter men så hittade jag dom här istället! :) Och Johan tycker att jag redan har ett par som liknar dom här, och ju mer jag tänker på det så kan det ju faktiskt stämma! Men dom är säkert inte precis likadana! ;D
 
Två kjolar och ett linne
En ny väska och lite krims krams
 
En lyckad shopping! :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Oj så mycket fint du shoppat :D

Svar: Ja, eller hur! Och det kunde lätt ha blivit ännu mer barnkläder! :P
Sara

2013-01-03 @ 22:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0