8 januari

I fredags var vi bjudna till Lina och Nike på mat och inte vilken mat som helst, oxfiléplanka! Otroligt gott var det! Och söta lilla Texas som har börjat att gå, det ser ju för sött ut när så småa människor går runt! :P
Tusen tack för den goda maten!
Före vi for till Kåge så fick jag blodtrycksfall (eller nåt liknande) i duschen! Det är så himla obehagligt och det fick mig att tänka på tiden före dom upptäckte att jag var glutenintolerant, då svimmade jag rätt ofta och det kändes precis som då! Så jag satte mig ner i duschen (ville verkligen inte svimma där inne) och bara satt där (jag orkar knappt röra mig då det händer), drack lite vatten som Johan kom med tills det kändes någorlunda ok att resa sig igen. Och jag blir så himla trött efteråt men jag lyckades då få på mig kläderna som jag skulle ha till Lina och Nike och sen blev jag bara bättre och bättre! :)
 
Lördag spenderade jag nästan hela dagen hos mamma, Johan var och spelade fotboll. Jag såg småkronorna ta JVM-silver och sen SAIK vinna sin match efter det gick jag hem. Fick även lite kläder som mamma hade shoppat till Nelly.
Den där gröna baskern är ju bara för söt....kolla...
Vi prövade även en keps som vi hade köpt långt innan vi blev med barn...
Söndag var Johan på fotboll igen (dom gick vidare från lördagen) och jag passade på att stöka bort julen och städa lite när lillan sov. Och hon sov längre än vanligt...kring 2½ timme istället för ca 1 timme! :D
 
Nelly har kommit på det där med att hoppa nu, inte det lättaste med skena och allt men hon försöker och verkar tycka det är skitkul! Igår hoppade hon som en galning och så även idag! Måste nog försöka komma över någon hoppgunga åt henne och ta av henne skenan en stund så att hon får hoppa! :) Lotta skulle kolla om hon hade en till salu annars om det är någon som har en till salu så kan ni ju hojta till! :P
 
Nelly i sin fina Star Wars-body :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, så söt i sin basker!! :))

Vad obehagligt!!!!! Hoppas dj slipper det där nåmer!!!

Kraaaaaaaam

2013-01-08 @ 16:58:26
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0