29 januari

Dagarna går så otroligt fort, nästan en vecka sen jag bloggade sist! :/
Ska försöka komma ihåg vad som har hänt den här veckan...
 
Svärfars har köpt en hoppgunga till Nelly så den har vi prövat men hon är lite för liten än...hon försvann i selen och det såg inte alls bekvämt ut! Vi måste nog vänta ett litet tag till innan hon kan börja använda den! :)
Dom hade även varit på Asplunds utförsäljning och handlat kläder till henne...
 
I torsdags så var vi och bytte skor till Nelly, otroligt skönt att vi bara behövde fara till Skellefteå för det! När vi kom tillbaka till Byske igen så åt vi lunch på Gästis innan vi for hem! :)
Nelly såg ut att ha det så skönt i bilen :)
 
I fredags åt vi och såg hockey i Templet (Skellefteå Kraft Arena). Så jäkla god mat, det var buffé med potatisgratäng, kött, sallad och såser!
Jag har verkligen saknat livehockeyn, det där var första matchen för mig på plats sen vi fick Nelly!
 
Lördag så for jag, mamma och Nelly till mormor och hälsade på. Där blev vi bjudna på mat och fika...kött och potatis, det är riktigt gott alltså! ;P
 
Jag har varit och shoppat åxxå, var tvungen att köpa sockar till Nelly då hon har växt ur nästan alla....sen följer det ju alltid med fler saker... ;D
Nu ska hon då ha sockar ett tag iaf :)
Trosor till mig
Även BHar, dom hade halva reapriset på Twilfit....det som skulle ha gått på 750 kr gick istället på 189 kr...riktigt värt!!! :)
Två filtar till Nelly
En pyjamas, har alltid velat ha den här så nu äntligen köpte jag den! Tycker den är så gullig när det står stinky där bak! :)
En mössa som man kan vända.....så det är som två mössor i en! :)
 
Nelly har börjat lite med da-da-da-da nu...det är så sött! Låter mer som om hon pratar än tidigare då det mest har varit "skrik" å så! :) Det är ju fortfarande mest "skrik" men jag antar att det kommer mer och mer da-da-da-da! :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0