2012

Tänkte försöka mig på en sammanfattning, tur man har kvar alla blogginlägg så man kan kika lite bakåt! Med mitt dåliga minne så behövs det verkligen! :)
 
Januari
Var på en weekend till Stockholm med mamma, Jossa och svärisarna. Egentligen var det tänkt att vi skulle utomlands till våren eftersom mamma hade fyllt 50 men då jag var gravid så sket vi i det och shoppade upp pengarna istället! Mamma bjöd! :)
 
Februari
Första lördagen i februari var en riktig skitdag! Jag och pappa skulle jobba över, jag fick punka i -35 och pappa klämde av en bit av fingret!
 
Vi fick se våran underbara lilla dotter, vilka känslor! :)
 
Lina och Nike blev föräldrar, 17/2 föddes underbara lilla Texas!
 
Winter döptes
 
Mars
Vi fick upp våra nya garderober, är så sjukt nöjd över dom!
 
April
Påsken var vi i Arjeplog och alla åkte slalom/snowboard i Galtis och jag satt i backen och bara myste i solen!
 
Johan fixade bort våran fula vattenmätare
 
Maj
Texas döptes
 
Firmafest på Lanternan
 
Vi började renovera köket
 
Juni
Anders tog massor med gravidkort på mig, som jag kommer på nu att jag inte har lagt ut här än!
Det kommer något inlägg med dom snart...
 
Jag jobbade min sista dag före mamma-ledigheten! :P
 
Barnrummet blev tapetserat
 
Och köket blev så gott som klart
 
Juli
Så här såg jag ut i början av Juli (40+0)
 
 
Vi firade våran första bröllopsdag
 
Vi var på finaste Carro och Manges bröllop i Norsjö
 
Och det största av allt, våran Nelly kom äntligen ut, 11 dagar över tiden!
Kärlek <3
 
Augusti
 Här började turerna till Umeå, eftersom Nelly föddes med PEVA så var vi till Umeå varje vecka för att gipsa om småfötterna
 
Dom upptäckte även att hon hade höftledsluxation, så då fick hon ligga i en von rosen-skena några veckor åxxå :/
 
Dom upptäckte även att hon hade blåsljud på hjärtat, det kändes som om det var någonting varje gång vi var till doktorn
 
September
Nelly opererade sina hälsenor och vi låg inne på NUS i två nätter, fick även kolla sitt blåsljud och det var litet så det var riktigt skönt! Det var otroligt jobbigt när hon var nersövd och hon tog god tid på sig att vakna igen. Huvva!
 
 
Vi tog bort von rosen-skenan, skönt att slippa den och kunna ha på henne vilka kläder som helst
 
Oktober
Var till Umeå för ultraljud på höfterna igen och allt såg bra ut, Nelly fick även sin skena. Vi slipper fara till Umeå varje vecka!
 
Jag och älsklingen firade 8 år tillsammans!
 
Vi var på kalas, Alma fyllde 5 år
 
November
Nelly vaccinerades för första gången, jobbigt när sköterskan stack men tur att det går över rätt så fort
 
Var på kontroll i Umeå och allt såg bra ut!
 
Nelly döptes till Nelly Enya Alvina Enquist
Hon fick MASSOR med fina doppresenter! Även jag fick en present, ett presentkort på en tatuering!
 
Hon skrattade sitt första riktiga skratt och vände sig från mage till rygg
 
Vi var på Ålundsfesten och lämnade bort Nelly för första gången längre än en timme. Väldigt jobbigt men jag lyckades hålla ut rätt länge ändå
 
December
Hon vände sig från rygg till mage
 
Jag var ut med jobbet, bowling och mat på Nygatan 57
 
Vi var på kalas, Winter fyllde 1 år
 
Vi hade skickat in Nelly i tidningen
 
Nellys första jul firades hos mamma
 
Tusen tack till alla fina presenter och julklappar som vi och Nelly har fått under året!
 
Hoppas 2013 blir lika underbart som 2012! :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Bra sammanfattning :)) Kul att läsa :))
Kraaaaam

2013-01-03 @ 09:41:02
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0