2 januari

Nyårsafton spenderade vi hos min kusin, även syster och Peder var med!
Vi hade riktigt trevligt med god mat och spel. Jag drack även mitt första (även andra och tredje ;)) vinglas sen vi var i Liverpool, alltså lite över 14 månader sen! :)
En bild på förrätten, resten glömde jag fota :)
 
Tusen tack för den goda maten och en trevlig kväll! :)
 
Det jobbiga med kvällen var att Nelly har varit trög i magen några dagar, och just den kvällen skulle det tydligen ut! :/ Det var en av dom jobbigaste sakerna jag har varit med om när det gäller henne. Det var tur att vi var hos Evelina som visste hur vi skulle göra! Men nu har iaf Nelly bajsat på vanliga toan, 5 månader gammal! :)
Jag har börjat ge henne messmör i ersättningen så jag hoppas att jag inte behöver vara med om det igen!
 
Imorgon blir det shopping med mamsen i Piteå!
Det var evigheter sen jag var till Piteå och shoppade!
Johan jobbar eftermiddag så Nelly ska vara med han tills han börjar sen lämnar han över henne till moster och där ska hon vara tills vi kommer hem! :)
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Härligt med shopping i Pite :)) Synd vi inte var friska, då hade ni kunnat titta förbi ;)

Kraaaaaam

2013-01-02 @ 22:03:32
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0