2 februari

Jag har ju kommit igång lite med min träning, men fortfarande måste jag tvinga mig att fara...känns bara jobbigt än så länge! :/ Men det blir väl bättre... :) Fast vi får se hur mycket träning det blir dom kommande veckorna, Johan jobbar eftermiddag till veckan och sen är han borta i 3 veckor! Han ska gå förmansutbildning på Sandö, så det är 3 veckor i februari och 3 veckor i april...men han kommer iaf hem på helgerna! :)
 
I torsdags var jag på ett kombipass spinning/pump som sen avslutades med crossfit, jag lovar att jag var helt slut....fy fasen, men man känner sig rätt så nöjd efteråt! :P
 
Igår var vi till Umeå igen med Nelly, hon skulle röntga höfterna och få fötterna kollade. Vi blev lite sena eftersom det låg en lastbil tvärs över E4an så vi var tvugna att ta en omväg. Jag var rädd hela vägen kan jag lova...en smal väg där det knappt gick att mötas och så klart mötte vi bussar och lastbilar som hade blivit omdirigerade åxxå. Tur att vi kunde ta E4an hem iaf! :)
Allt såg iaf bra ut, så nästa gång vi ska till Umeå blir ungefär då hon är 8 månader! Och då kanske, kanske , kanske, om allt ser bra ut kan hon bli av med skenan på dagen! Vi håller tummarna på det! :D
 
När vi kom hem hann jag ge Nelly mat sen for jag iväg på boxercisen med syster, så då kunde man trycka i sig lite godis med gott samvete när man kom hem! ;P
 
Jag tror Nellys krypning är på gång....nog för att det kan ta lång tid innan hon börjar ändå men hon har kommit på ställningen iaf ;)
Men det går som bara bakåt för henne ;)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, svårt att hitta tider som passar för egen träning men barn och en sambo som är borta mkt.. Jag har laddat ner Nike-app och kör mkt hemma :)))

Söta unge alltså!!! Neo kröp också bakåt först innan han satte iväg :))

Kraaaaaaaaaam

2013-02-02 @ 15:05:44
Postat av: Johanna

Älskar hennes tjuriga min på första bilden! ;) haha

2013-02-04 @ 19:36:20
URL: http://www.hockeyfreeaket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0