2 december

Igår var vi på skyltsöndag.
Det är som mysigt att det har börjat komma tillbaka i Byske. :)
Johan, Jimmy och Sven var där med brandbilen så vi fick åka en sväng, Nelly tyckte det inte var någon höjdare :P
Inte heller tyckte hon att tomtarna var någon höjdare, såg mest chockad ut när dom pratade med henne! :D Men paket fick hon iaf av dom! :)

Idag har jag börjat ett "nytt" jobb, fortfarande på Franke och på lagret men nu har jag hand om exporten. Iaf i tre veckor sen får vi se, trivdes rätt bra med det förra men man vet ju aldrig, det här är kanske bättre :)

I afton har vi sett Dumma mej 2...Nelly slog nog rekord i att sitta stilla :)
Jag fick faktiskt filmen i min julstrumpa igår, ärligt talat så trodde jag inte att tomten skulle komma med nåt till mig! ;P


Sen har jag köpt två skitsnygga tavlor, vette tusan vars jag ska sätta upp dom men jag kommer nog på nåt snart :D

Nelly har kommit in i en sko-period, ska alltid ha dom på, sötisen!
(Jag tror hon blev jäkligt lik mig när jag var liten på det här kortet :))



Kommentarer
Postat av: Fatma

mysigt!

Jag vet inte om du tycker om julkalendrar med tävlingar? Jag har nämligen en igång just nu där man varje dag vinner smink, kläder och prylar bland annat! :)

2013-12-04 @ 19:29:03
URL: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0