9 augusti

Igår var det dags för vägning och efter en vecka med Viktväktarna så har jag gått ner 1,1 kg. Riktigt nöjd faktiskt! Jag är inte så supernoga med ProPointsen, väger aldrig maten utan tar på ett ungefär så jag hoppas det fortsätter neråt! :P

Jag hoppas vi får sålt gamm-sängen idag åxxå, ska komma hit en i afton och kolla. Annars har vi då fler på "kö"! ;)

Igår hittade vi lampor till våra sängbord, på Rusta av alla ställen! Det var slut vita men svarta passar ju åxxå och dom var så billiga så man kan ju lätt byta ut dom om man tröttnar på dom! :P

Jag känner mig så himla slut och trött nu för tiden, väntar bara att det ska bryta ut en förkylning eller nåt!
Så ikväll blir det film-mys (utan godis, hur nu det ska gå!!! :() och imorgon så kan jag ju alltid hoppas att Nelly tar sovmorgon! ;P


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vi har likadana lampor!! Rusta är ju helt suveränt!! :)))

Filmkväll utan godis!!!? Whaaaaat? Det går ju bara INTE!! :P Du är duktig du!! :)))

Kraaaaaaaaaaam

2013-08-09 @ 19:15:50
URL: http://lillohman.blogg.se
Postat av: Razzel

Bra jobbat!! Har ju varit med i VV efter att J och F föddes men aldrig lyckats med ett helt kilo på en vecka... bara segat på med 0,4 och liknande...

2013-08-13 @ 23:43:09
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0