25 april

Det var magsjuka Nelly hade, för på onsdagen så började jag kräkas. Som tur var så hade jag hunnit lägga Nelly och hon hade hunnit somna! :) Eftersom Johan är på Sandö så var jag själv med Nelly och det var ingen lek på torsdagen! Jag var så slut och darrig på benen men det gick ändå! :)

Fredag så for vi till stan för att hylla Skellefteå AIK! Johan mötte upp oss hos sin moster och sen gick vi ner till torget! Nelly orkade inte riktigt hela firandet utan somnade efter halva! :)

Lördag var vi till stan en sväng igen för att köpa en present åt Tomas. Sen var vi bjudna till mamma på tacos! :) Nelly blev 9 månader, det går så jäkla fort! :/

Söndag var vi, tro det eller ej, på gudstjänst. :D Vi hämtade Nellys dopsten! Dom hade till och med guldfeber där! ;D
Sen for vi till Stensjön på kalas! Nelly testade en gåstol från när Johans moster var liten!

Tråkigt att det inte går att lägga in bilder där man vill när man bloggar från mobilen! Nu kommer alla på slutet istället!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Huvva..nä, fy fan! Det är ingen lek att ta hand om en unge då man är magsjuk.. Vi fick det allihop när Neo var 11 månader.. Huvva... Men tur det går över!

Håller med om bildera när man bloggar...

Ha det bra, kraaaaaaaaam

2013-04-25 @ 16:11:01
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0