11 april

Det råkade bli ett litet uppehåll på mer än två veckor i bloggandet. :)
 
Jag får köra en liten sammanfattning, få se om jag minns vad jag har gjort! :)
 
Påsken spenderade vi i Malå, vi hade riktigt fint väder alla dagar....så jag satt i backen med Nelly, drack varm choklad, fikade och solade medans dom andra åkte. Jag testade åka slalom, det var nog mer än 15 år sen sist....lite skakigt men jag åkte två åk iaf! :D
 
Nelly har blivit av med skenan på dagen!!! :D
Det känns så otroligt skönt för henne, nu är det full fart! Hon kryper för fullt och har börjat ställa sig mot saker så det är bara att springa efter! :P Vi ska forfarande försöka ha skenan på en liten stund/dag så att hon inte överanstränger sina fötter och vader. Men det går rätt bra, försöker ha på den då hon ska sova på eftermiddagen! :)
 
Jag har varit på en efterkontroll av LASEK-behandlingen, jag ser inte fullt bra än, men det visste jag ju redan. Jag var tydligen lite översynt och hade brytningsfel på båda ögonen. Men det borde väl bli bättre och bättre.
 
Johan är på Sandö nu, han har snart gjort sin första vecka av sina tre sista, han kommer hem i afton! :)
Väldigt tråkigt när han är borta men jag har ju Nelly och när hon sover har jag Gilmore girls! ;P
 
Nu väntar jag på att Nelly ska vakna och äta lunch sen så kommer mammorna hit för en mamma-träff! Ska bli kul! :D
Och efter den så drar jag iväg till Jävre för att fiska lite med jobbet! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh så skönt!!!! Lycka!!! :))))))

Fiska på!! :))

Kraaaaaaaaaaam

2013-04-12 @ 13:34:26
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0